1 Karolinas Kaos: Enkäter älskar vi allihopa

Wednesday, March 25, 2015

Enkäter älskar vi allihopa

Goddag allihopa!

Jag slängde ihop en liten enkät idag via en gratissida jag hittade online. Jag älskar själv att fylla i enkäter haha, så vad är nu roligare än att laga en egen? Jag har gjort några små "undersökningar" via bloggers poll-funktion, men den är ju ganska crap, så nu har jag ordnat en lite bättre. Ni hittar den HÄR.

Det tar bara en minut att fylla i den och den är helt anonym och det är bara jag som ser svaren. Tycker att statistik är så roligt, så det skulle betyda jättemycket om ni fyllde i den, så får jag veta lite mer om er också!

2 comments:

  1. Haha jag också tycker de e svinkul att fylla i enkäter :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja, de e ju så roligt :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!