1 Karolinas Kaos: En hurtig onsdag

Wednesday, March 11, 2015

En hurtig onsdag

Idag har jag och Challe varit extra hurtiga! När båda hade slutat skolan for vi in till stan och storhandlade - vi hade inte orkat göra det på ett tag så det behövdes verkligen. Efter det lagade vi en brakmiddag med innerfilé, klyftpotatis och pepparsås och lite senare fick Challe någon knäpp och tyckte att vi skulle fara ut på lenkki då vädret ändå var så fint. Jag tvekade länge eftersom jag just hade stigit ur duschen, men han lyckades övertala mig till slut - och det är jag glad för!

Så otroligt härligt att vara ute i det här vädret! Det märks nog att min kondition inte är riktigt på topp haha, men det var riktigt skönt ändå!

Änderna hade party.

Omnomnom.

Nu är vi tillbaka i lägenheten, nyduschade och riktigt mätta och trötta efter en rejäl kvällsbit. Ska nu krypa ner med tv-serier och bara mysa resten av kvällen. Ha en skön kväll!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!