1 Karolinas Kaos: Det är mycket nu!

Monday, March 2, 2015

Det är mycket nu!

Wow, på under ett dygn hann mitt inlägg om Pertti Kurikan Nimipäivät bli det fjärde mest lästa på bloggen någonsin! Jätteroligt att ämnet intresserar och att folk också delar med sig av sina åsikter!

Vad sysslar jag med om dagarna nu då? Igår jobbade jag min sista dag av de där nio dagarna i rad jag har tjatat om. Intensivt har det varit, men riktigt kul också. Nu är jag ledig från jobb i ett par veckor och får fokusera helt på skolan istället, för på sistone har plötsligt 3-4 deadlines dykt upp från ingenstans, så det är bara att sätta igång...
Idag höll jag och Suski ett föredrag: "Vardagsvanor: tobak, droger och alkohol", och nästa vecka ska jag, Sara och Ellinor hålla något föredrag i geografin, minns inte ens om vad... Nu håller jag som bäst på att göra instuderingsfrågorna till hälsokunskapstenten, så det måste jag återgå till nu. Hoppas ni har haft en skön start på veckan!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!