1 Karolinas Kaos: Ain't no such thing as a bad hair day

Wednesday, March 25, 2015

Ain't no such thing as a bad hair day

Ni vet när man är på väg till skolan/jobbet och håret är precis på gränsen mellan gångbart och för smutsigt? Det bara hänger som två trötta gardiner längs ansiktet - och är elektriskt, vägrar samarbeta och ser lite väl flottigt ut på vissa ställen. Klockan tickar lite för snabbt för att hinna med en dusch och mössan känns inte lockande... Men, no problem! Fram med torrschampot, locktången, ett par spännen, ett ordentligt hårspray och voilà, you're ready to go! 

En sån här enkel frisyr tar inte mer än 10-15 minuter att göra!

4 comments:

  1. Hejsan! Kan du berätta lite mer om din utbildning, exempelvis hur en vanlig skoldag ser ut dina favoritämnen/ämnen du gillar mindre? Har ni möjlighet att fara på utbyte? Isåfall har du funderat på den saken? Gillar inte min utbildning just nu och lärare är något jag skulle kunna vara intresserad av. Tänkte inte berätta för någon ifall jag söker för att slippa alla utfrågningar så därför skriver jag anonymt, ingen annan orsak :) Superkul ifall du ville ta dig tid att svara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Tack för din fråga, jag ska absolut svara på den i ett skilt inlägg så fort jag hinner, blir så himla långt svar märker jag :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!