1 Karolinas Kaos: Vaikka suolet ämpärissä

Thursday, February 26, 2015

Vaikka suolet ämpärissä

Inne på min sjätte jobbdag nu, bara tre kvar... Har haft väckarklockan på 05:45 de senaste fyra morgnarna. Med sån väckningstid borde man kanske gå och lägga sig runt 22, men det gör jag ju förstås inte. Tänkte seriöst inte orka stiga upp ur sängen i morse. Men det här jobbet är ändå så pass lugnt och självständigt att det går bra ändå! Ja jag bloggar förresten på kaffepausen, inte på jobbtid. Obs.

07:00 idag, haha!

Känner mig aningen apatisk idag, men ser också fram emot att hoppa på bussen till Vasa ikväll. Älskar att åka buss, det är så mysigt att sitta och kolla ut genom fönstret och lyssna på musik. Sen somnar jag alltid som en stock på dem. Och (som passagerare) i bilar. Och på flygplan. Och på tåg. Jag vet inte vad det är.

4 comments:

  1. jag älskar också att åka buss 8) och tåg. (men int 4,5h.) sådär 2h i buss eller tåg e nog morjens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa håller med, de e SÅ skönt! :D

      Delete
  2. Sitter jag bredvid som passagerar i bil och vi åker längre så somnar jag oftast.. blir så avslappnad och trött!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!