1 Karolinas Kaos: This is the story bout a man called Ganjaman

Monday, February 23, 2015

This is the story bout a man called Ganjaman

Hej på er! Nu har jag precis kommit hem från jobbet, har haft en riktigt fin jobbdag på mitt kära Snellmans som vanligt. (Har ni inget sommarjobb ännu? Sök här vettja ;) Ska riktigt strax fara iväg till mommos och moffas, har inte sett dem på några veckor nu så det ska bli skoj!


Jag och jag idag, hehe...

Jag blev så glad när jag såg ut genom mitt fönster på kontoret och märkte att det var ljust ute redan klockan åtta i morse, fattar ni hur sjukt det är! Det är ju inte länge sen det kändes som att det var mörkt dygnet runt. Snart är det vår hörni!


Hörde den här härliga låten på radio i morse, helt klart en ny favorit!

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!