1 Karolinas Kaos: Spontanbokad resa!!

Sunday, February 1, 2015

Spontanbokad resa!!

I morse hade jag inga planer på att boka någon resa inom den närmsta framtiden, men efter att plötsligt ha blivit övertalad av Kajsa var jag tvungen att gå med på det, eftersom vi fick en offer we couldn't refuse. För fyra år sedan övertalade Kajsa mig att spontant följa med på bartenderskola och nu lyckades hon övertala mig till detta! Vilken härlig start på februari!!

Det blev alltså inte ett besök till Barcelona som jag skrev om i föregående inlägg (eller åtminstone har jag inte bokat det ännu...) Så vart ska jag och Kajsa resa då? Jag kan ge några ledtrådar:

1. Jag och Kajsa ska hälsa på en gemensam vän.

2. Jag har aldrig varit i detta land tidigare.

3. Medeltemperaturen i maj är 20 grader.

Kan någon gissa vart vi är på väg? Ni som vet får inte säga haha ;)

4 comments:

  1. Whaddup! Blir så fantastiskt roligt!! Spontana grejer e väl lite du&jag.... Hahah.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Rätt! Jaa det ska bli så skönt :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!