1 Karolinas Kaos: Om en måndag

Monday, February 16, 2015

Om en måndag

Idag var jag en sväng till familjeplaneringen, där jag skulle ta ett prov och diskutera lite p-grejer. Vet inte om ni vill höra mer om det ämnet, men kan säga att allt gick bra åtminstone! Efter det hann jag hem och slänga i mig en lunch före det var dags för matematiklektion och sen hann jag hem en snabb sväng före jag skulle iväg till jobbet. Jobbade 16:30-19:00 (som extrahjälp eftersom det är så stressigt på gymmen i början av veckan) och stannade efter det kvar och tränade. Lyxigt att ha jobbet och gymmet på samma ställe!

Sen slog dubbelmoralen till igen...

En lång men bra dag börjar sakta men säkert lida mot sitt slut! Nu ska jag krypa ner med ett avsnitt Downton Abbey, så otroligt bra serie!! Började se på den igår och är redan på avsnitt fem fastän de är 1h långa hehe... Imorgon är det dags för Fastlaskiainensitz! Jag vet inte när jag skulle ha varit på sitz senast, kan det ha varit förra pampas?! (Kollar upp det.) Ja jestas - det är snart ett år sedan. Så imorgon blir det att gräva fram halaren igen, det ser jag fram emot!

6 comments:

  1. Ja visst e Downton Abbey bra?!?!?! Ja ha sett allt hehe. Trodd int du tyckt om tokidee förr i vääden-serier hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa ja ÄLSKAR de! Nä ja bruk ju annars int, men dehär fastna ja nog mesama för! Ha börja gill förrivääden-serier-och-filmer mer o mer faktiskt hehe.

      Delete
  2. Fikamys är mysig tycker jag! :)
    http://finlandsgullet.wordpress.com/

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!