1 Karolinas Kaos: Ledig dag, uppe med tuppen

Thursday, February 12, 2015

Ledig dag, uppe med tuppen

Jo, jag lever, jag har bara inget att skriva om. Jag tycker att har man inget intressant att komma med ska man inte blogga alls. Framkrystade utfyllnadsinlägg skiner bara igenom och är trista att läsa. Hellre får det stå tyst ett par dagar då tycker jag!

Jag tänkte nu bara komma med en liten lägesrapport så ni inte tror att jag har försvunnit helt. Idag är jag helt ledig, men hade larmet på 06:55 (SÅ inte min stil att stiga upp tidigt en ledig dag!) och ska strax gå iväg till gymmet med Malin.

Ikväll är det tydligen 30-årsfest vid Ollis också, så det var tal om att kanske gå dit. Så där har ni det, definitionen av dubbelmoral: gym först, Ollis sen!

Ha en skön torsdag, och kom ihåg: imorgon är det fredag!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!