1 Karolinas Kaos: Kamomillte

Tuesday, February 17, 2015

Kamomillte

Åh fy, det borde inte vara okej att ha lektioner före kl. 10. Orkade knappt upp ur sängen idag, men ska snart traska iväg till skolan trots allt. Känner att jag börjar ha lite ont i halsen så jag tynger i mig citronvatten och kamomillte... Har inte alls tid eller lust att bli sjuk nu! (Visste ni att kamomillte bl.a. är inflammationshämmande, muskelavslappnande, lugnande och bakteriedödande. Så drick, drick mina vänner!)

Snark.

4 comments:

  1. Jag brukar dricka kamomillte före jag ska sova och hoppas att det ska lugna ner mig. Hoppas du piggnar till!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det lär ju ha använts till just det i århundraden :) tack!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!