1 Karolinas Kaos: Jobbdag 2/9

Saturday, February 21, 2015

Jobbdag 2/9

Tidsinställde detta inlägg igår, så när det dyker upp är inne på min andra jobbdag för denna vecka. Imorgon är jag ledig, men sen följer igen sju dagar jobb på raken. Ska jobba fyra dagar hemma i Jakobstad nu när jag ändå råkar vara ledig från skolan, sen följer tre dagar här i Vasa. Jag jobbar alltså 9 dagar av 10 möjliga och det känns ganska hurjat, men det ska nog gå! Trivs så bra på båda mina jobb att det känns riktigt bra.

Igår hann jag också ta en kaffe med härliga Daniela efter jobbet. Det var vår tredje kaffedejt nu men det känns som att vi hade känt varandra hela livet haha. Diskuterade högljutt om våra löjligt lika åsikter och gjorde mommona i bordet bredvid upprörda. Nå nej, men visst fan är det roligt att prata med folk som tycker som en själv om typ allt.

Stal den inte så jättefagra bilden på mig själv från Danielas blogg.

När jag kommer hem ikväll ser jag fram emot att stänga av telefonen och krypa ner i sängen med en kopp te och en bok. Och gissa vad jag ska göra hela dagen imorgon? Sova.

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!