1 Karolinas Kaos: Fler bilder från lägenheten

Sunday, February 8, 2015

Fler bilder från lägenheten

Såklart hann jag redan igår tidsinställa inlägget med de nya möblerna. Jag fotade på kvällen, ni vet hur svårt det kan vara att få till snygga bilder då. Och så idag när jag vaknar är det förstås det perfekta fotoljuset i lägenheten. Nå, här kommer därför några bilder till - bara för att!





Plockade ner uggletavlan och satte upp en lite "lugnare" tavla istället. Trots att jag älskar den galna uggletavlan blev det genast en lite mer harmonisk stämning i vardagsrummet. Får spara den till nåt framtida barnrum istället, heheh nej det är inte aktuellt, men ändå.

2 comments:

  1. Uuurfin lampa på sista bilden!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack!! Den är en favorit faktiskt, dock från Jotex :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!