1 Karolinas Kaos: De senaste dagarna genom mobilen

Saturday, February 14, 2015

De senaste dagarna genom mobilen

Köpte lite pocketböcker på Suomalainen häromdagen - ser fram emot att läsa dessa.

Har fått dille på batat, det är ju så förbannat gott.

Challe var ute med kompisarna i förra helgen och så kom han hem med en present åt mig. 

Gjorde lite filminspelningar på geografin, här är Sara in action. 

Efter Ainos RVP-timme i torsdags haltade jag hem med ett ansikte som matchade min skrikrosa mössa.

I torsdags firade vi också att Ollis fyllde 30 år!

Det här var typ det roligaste jag hade sett i hela mitt liv, tyckte jag just då...


Jag och Johi gör bra ifrån oss på bild.

Hade inte varit till Ollis på år och dag, men hade en sjukt rolig kväll! Fick en tröja också, hurra.

Igår var D & L på besök. Lagade mat och spelade spel, mycket trevligt!

Och ikväll är det som sagt bio och Fifty Shades of Grey som står på schemat. Filmen har i skrivande stund fått hela 3,6 poäng på imdb haha! Needless to say är alltså mina förväntningar inte skyhöga.

2 comments:

  1. vad tyckte du om fifty shades nu då? :) gärna ett mer ingående svar om du har tid! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ett inlägg är på kommande faktiskt, så kul att du råkade fråga! Håll utkik idag ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!