1 Karolinas Kaos: Två kaffeträffar och en ny vattenkokare

Thursday, January 8, 2015

Två kaffeträffar och en ny vattenkokare

Hej! Jag tänkte lite kort uppdatera er om vad jag gjort det senaste dygnet. Igår kaffade jag, Johi och Fanny hemma hos Fanny. Det är alltid lika kul att träffa dem, vilket har blivit alltför sällan det senaste året. Men det ska det bli ändring på nu!

Yum! Blev helt förtjust i Fannys assietter också.

...och imorse kom bästa Kajsa hem till oss på kaffe/frukost. Vi träffas så sällan så det var ett måste att klämma in en träff nu när hon råkade vara i Vasa. Det är alltid lika kul att träffa den här tjejen, vi har så otroligt mycket att prata om och vi hinner aldrig avverka alla samtalsämnen.


Det var ungefär vad jag har gjort de senaste 24 timmarna. Förutom det har jag och Challe också spelat igenom Crash Bandicoot 1 och håller nu på med 2:an. Det kan ju eventuellt vara världens bästa spel någonsin gjorda! Ja, och så har vi äntligen köpt en vattenkokare till lägenheten, så nu ska här drickas te i mängd och massor.

Passade på att köpa hem lite Mumin-te också.

6 comments:

  1. åh, allt lämnar alltid på hälft. Vi måst ses snart igen <3 så ooootrooooligt trevligt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa ja säger de samma!! :) hör av dej när du e påväg mot Jeppishållet igen nångång, så hör ja av mej om ja har vägarna förbi Åbo :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!