1 Karolinas Kaos: Söndag på en tisdag

Tuesday, January 6, 2015

Söndag på en tisdag

Söndag på en tisdag, vad är nu bättre än det? Startade med en sovmorgon följt av en rejäl kopp kaffe och nu har absolut inga planer som helst för resten av dagen. Kanske går jag ut på en promenad, kanske städar jag lite - eller kanske stannar jag bara i sängen hela dagen. Det lutar mot det sistnämnda. 

Mitt favoritkaffe just nu! gott att blanda ut den där vanliga Juhlamokkan med en skopa vaniljkaffe.

Igår jobbade jag ett par timmar som stresshjälpare eftersom det är extra mycket rusis på gymmen nu i januari. Lady Line har det nya året till ära bytt namn till Wasa Sports Club - Ladies Club & Spa, eller bara "Ladies Club". Som ni ser har vi dessutom fått sjukt snygga jobbtröjor! 

Imorgon börjar skolan igen och resten av veckan har jag relativt fullspäckat schema faktiskt. Ska träffa ett par kompisar jag inte hunnit träffa under julhelgen och sen ska jag jobba igen på fredag & lördag. Jag känner också att jag skulle vilja klämma in lite träning nån dag. Men nu ska jag återgå till dagens projekt:

Har börjat kolla Gossip Girl igen, hade glömt bort hur bra det var haha. Jag har på nåt sätt lyckats glömma 95% av alla intriger vilket förstås gör det hela mycket roligare.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!