1 Karolinas Kaos: Om att följa magkänslan

Wednesday, January 7, 2015

Om att följa magkänslan

Idag började som sagt skolan igen! Jag hade bara en lektion på schemat, vilket var en kursintroduktion, och genast jag fick kursuppgifterna och kursbeskrivningen framför mig tänkte jag "Oh heeelll no...", så jag bestämde mig för att hoppa av. Bara så där. 

Jag är så glad att jag har vågat börja följa magkänslan såna där gånger, för det kändes helt enkelt fel och då tänker jag inte slösa energi på det. Jag gick direkt in till en annan lärares rum och frågade om jag fick hoppa med på hennes kurs istället, eftersom jag behöver en till 5-poängskurs nu i vår, och visst fick jag det! Ibland har man flyt.

Jag tonade håret idag, så nu känner jag mig blond och fräsch igen!

Tack vare mitt lilla kursbyte är jag dessutom ledig imorgon, hur skönt?! Nu ska jag snart hämta upp Johi och så kör vi iväg till Fannys för lite kvällsmys. Nåja, ha en skön kväll så hörs vi!

2 comments:

  1. Får man fråga om det var gymnastiken? :) /en som gjorde likadant ifjol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det får man absolut! Men det var faktiskt textilslöjden jag valde bort. Jag valde inte gympan från första början ens, tyckte det fick räcka med kursen på ettan ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!