1 Karolinas Kaos: Lägesrapport 020115

Friday, January 2, 2015

Lägesrapport 020115

Nu är det länge sen jag skrev om vad jag riktigt sysslar med om dagarna. Under jullovet har jag jobbat, umgåtts med familjen, nära och kära och bara njutit till 100%. De lediga dagarna bara flög iväg och nu är 2015 plötsligt här. Idag jobbar jag mitt sista skift på Snellmans för den här gången. Nyårsafton firade vi i Vasa tillsammans med Elin & Jonas, vi lagade trerättersmiddag och spelade spel hela natten lång - det kanske kommer upp några bilder från det senare. 


Igår stod pizza och fotboll på schemat, inte så pjåkig start på det nya året om ni frågar mig. Nu är vi tillbaka i hemtrakterna ett par dagar till förrän vi far tillbaka till Vasa igen på heltid. Ikväll ska vi äta gott, titta på På spåret följt av kvartsfinalmatchen mellan Finland och Sverige i JVM. En helt perfekt fredag på intågande med andra ord, hoppas ni har det lika bra!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!