1 Karolinas Kaos: Inflyttningsfest och sånt

Monday, January 26, 2015

Inflyttningsfest och sånt

I lördags jobbade jag 9:30-12:00, sen gick jag via butiken och köpte lite nödvändigheter för kvällen. Gick hem, sov några timmar, plockade fram en outfit och började göra mig i ordning. I höghuset tvärs över gatan hade nämligen Johi & Pati ordnat inflyttningsfest.

Jag älskar svarta kläder. Alltid snyggt, alltid inne. Och de underbart överdrivna örhängena fyndade jag på rea häromveckan. Perfekta att piffa upp en annars avskalad outfit med.

Lite folk på festen.

Johi fixade discobelysning i lägenheten ;)

Lekte lekar, avnjöt lite vin, åt alltför mycket snacks... Och vid midnatt skulle de flesta vidare till O'Malleys, men jag och Challe var så trötta att vi gick hem och sussade sött ända till söndagseftermiddagen. På söndagen gjorde vi ingenting. Eller jo, vi hämtade kebab.

2 comments:

  1. Varifrån e svarta tröjan? Älskar banden i mitten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Från H&M för ett bra tag sedan, tror inte den finns kvar där :/ men tack hehe, jag gillar den också! ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!