1 Karolinas Kaos: Födelsedagskalas, jobb och tacokväll

Saturday, January 10, 2015

Födelsedagskalas, jobb och tacokväll

Igår jobbade jag fram till kl. 20, sen gick jag direkt iväg till Suskis för att fira hennes födelsedag. Jag hade inte varit hem till henne sen de flyttade så det var riktigt roligt att se hur de bodde. For hem rätt tidigt ändå eftersom jag skulle jobba också idag, lördag.

Spelade spelet Jälkipyykki, riktigt skojigt spel där man lär känna varandra på helt nya nivåer ;)

Suski hade bakat en massa godsaker, limekakan var det godaste jag ätit i kakväg på länge!

Och idag har jag som sagt jobbat, och när jag kom hem från jobbet slängde jag och Challe ihop tacos!

Nu kommer snart Foppa och Sandra ner en våning för att spela lite CTR med oss, kanske tar ett glas vin sen också, men ska nog bara ta det lugnt resten av helgen nu. Har skrivit in "Sov ca. hela dagen" imorgon i kalendern - och så får det bli. Ha en skön lördagkväll!

4 comments:

  1. Hahaha :DD Värst vad jag ser arg ut :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, kanske irriterad på spelet ;)

      Delete
  2. Oh yees tkr du också om ananas ti tacos? :D i love it men int marcus så har sluta me de haha, dumt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa de e ett måste!! Ger perfekt kontrast me lite sötma tycker ja :D du får lära honom!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!