1 Karolinas Kaos: De senaste dagarna genom mobilen

Tuesday, January 20, 2015

De senaste dagarna genom mobilen

Nu som då brukar jag publicera inlägg med helt random bilder från vardagen, som i sig själva inte säger desto mer, men som tillsammans berättar en helhet. Tidigare liknande inlägg: april 2014juli 2014september 2014.

Vid 1h + k med Fanny.

Husmanskost at its best - köttfärsbiffar, potatismos, sallad, coleslaw och äppelsylt.

När solen skiner brukar jag försöka passa på att fota det, så man kommer ihåg att det finns lite hopp ändå.

Slängde ihop en tacoröra som kvällsmat igår. Skulle kunna äta ihjäl mig på det här.

Push up jeans. Jamen ett par såna behöver jag förstås, tänkte jag. Rätt magiska ändå, det måste jag erkänna.

Kontrasterna mellan en hankeits och en peffanits kurslitteratur... ;)

Idag hade jag den längsta skoldagen på länge och då var det ändå bara 9-14. Imorgon och på torsdag har jag bara en enda lektion och på fredag är jag ledig! Det är med andra ord ganska lugnt just nu så jag passar på att njuta för fullt. Dessutom är kurserna jag går nu riktigt intressanta, så PF känns super just nu! Nu ska jag kolla lite New Girl och sedan förhoppningsvis somna lite tidigare än vanligt hehe... Godnatt!

4 comments:

  1. Va god tacoröran ser ut! Va allt had du i den? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den är himmelsk ;) jag kan slänga upp ett recept senare!

      Delete
  2. Var ha du köpt sånna byxor dårå? Hehe

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!