1 Karolinas Kaos: Cafébesök & spontanshopping

Tuesday, January 13, 2015

Cafébesök & spontanshopping

Idag var jag på kaffe med Daniela! Jag har träffat den här tjejen en gång förr och det känns redan som att jag känner henne och kan prata om lite vad som helst med henne. Kul att man kan hitta vänner via bloggen! Efter kaffet tänkte jag bara gå en sväng via H&M, men det resulterade i att jag gick igenom ungefär alla Vasas affärer och spenderade 3-4h i stan. 

Jag hatar egentligen att shoppa, det är så svettigt och jobbigt i alla affärer, men när jag en gång sätter igång gör jag det ordentligt. Jag hittade en massa fina saker idag, jag kanske visar upp dem imorgon, här är ett av dagens spontanköp:

Jag fullkomligt älskar dem! Bekväma, snygga OCH löjligt prisvärda.
29,95€ från H&M - jag kände mig helt enkelt tvungen att köpa dem.

Wups hehe...

5 comments:

  1. desamma hödu! :) å vilka SKITSNYGGA skor!!!!

    ReplyDelete
  2. "Dom känner jag ju igen" tänkte jag när jag såg bilden på skorna. Kanske för att jag råkar ha exakt likadana ^^ Dom är jättesnygga och bra!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!