1 Karolinas Kaos: Bon voyage!

Saturday, January 31, 2015

Bon voyage!

Igår samåkte jag med Johi & Fanny från Vasa till Jeppis för på kvällen var det nämligen dags för en till överraskningsfest, den här gången åt Malin som åker iväg på utbyte snart. Vi bestämde oss för att laga något så originellt som tacos, men det är ju faktiskt något som alla älskar!

9 stycken samlades vi hemma hos Fanny & Andreas.

Som efterrätt hade Anna dessutom bakat helt underbara muffins och kladdkaka - matkoman var ett faktum.

Omnomnom ;)

Genom eld och vatten med dessa 

Efter maten slängde vi oss i soffan och tittade på Skavlan, sen var det dags att avrunda kvällen när folk började somna hehe. Så nu önskar vi Malin ett stort lycka till med utbytesstudierna i Barcelona! Runt påsk är en del av gänget på väg dit för att hälsa på henne och jag måste säga att det lockar mig att följa med... Får se vad budgeten tillåter, ännu har jag åtminstone inte bokat något. Hoppas ni alla har en skön helg!

2 comments:

  1. Alltså KOM ME!! Fatta hur kul de kommer bli! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja alltså ja kolla på lite biljetter idag.. men sku vila veta mera om boendet. Vi måst höras om dehär ännu. :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!