1 Karolinas Kaos: To do list vecka 51

Tuesday, December 16, 2014

To do list vecka 51

Igår skrev jag min sista tent och har nu inget mer i skolan det här året. Eller ja, jag måste ännu knåpa ihop min processportfölj, men jag har liksom inga lektioner kvar. skönt! 

Som alltid vecka 51 har jag ändå massor att göra, som t.ex. att handla julklappar. Jag har fixat en hel del redan, men måste ännu få handlat det där sista. Sen ska det hinnas julstäda i något skede också - inte för att vi firar julen i Vasa, men för att jag vill komma hem till en städad lägenhet i januari. Däremellan ska jag jobba ett par skift också, så som sagt, ledig på skolschemat, men det betyder inte ledighet i praktiken.

Vi mårar åpå!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!