1 Karolinas Kaos: Nyårslistan

Tuesday, December 30, 2014

Nyårslistan

Även jag tänker fylla i den här listan som snurrar på allas bloggar just nu. Är det ens någon som orkar läsa igenom dessa? Inte vet jag, men här kommer nu min version åtminstone.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag reste till Turkiet, jag blev fadder, jag detoxade, jag höll mina första egna lektioner, jag fick mina första gratisprodukter hemskickade tack vare bloggen haha...

Hur har ditt 2014 varit?
Helt perfekt måste jag faktiskt säga! Varm sommar och en vit jul. Jag har trivts i skolan och på båda mina jobb. Jag har växt som människa och jag har överlag mått jättebra psykiskt och fysiskt och nästan inte varit sjuk alls (peppar peppar).




Blev du kär i år?
Jag förblev kär.

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?
Kommer inte på ett enda speciellt datum nu faktiskt, det har inte hänt något på det sättet revolutionerande. 

Vad är din största framgång 2014?
Bra betyg i skolan antar jag.

Bästa köpet?


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat helt definitivt. Men i klädväg, hmm... Kanske toppar/tröjor/skjortor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Eh, nej, jag var skitsur i ett år. Nej då mycket saker gjorde mig glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Take Me To Church, Dark Horse, Chandelier, Wiggle, Anaconda, All Of Me, Black Widow...

Vem har du umgåtts med mest?
Challe, det blir lätt så när man bor ihop.

Har du haft ett förhållande under 2014?
Ja.

Vart reste du under 2014?

Är det något du saknade år 2014 och vill ha 2015?
Träningsmotivation haha! Jag gjorde en kroppsanalys för några veckor sedan och det visade sig att alla mina värden är perfekta, att jag är ett par hundra gram under min idealvikt, att jag är precis så "normal" man kan vara... Då tänker jag spontant: "Om jag med min nuvarande kost och min inte så värst aktiva träning ändå kan må så här bra... Why bother?". Skitdålig inställning, jag vet, men ändå.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag firade hemma i Jakobstad med nära och kära.




Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Typ 500€ extra i studiestöd per månad, men så där annars vet jag inte.

Vem saknade du?
Elin, Elvira, mommo & moffa, familjen - och andra människor som bor långt ifrån mig. Älskar ändå att jag bor i Vasa och därför kan träffa flera av dem i princip när som helst.

De bästa nya människorna du träffade?
De härliga tjejerna på Lady Line.

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Stressa mindre, gå offline oftare, läs mer böcker, var otillgänglig ibland, våga säga nej.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!