1 Karolinas Kaos: Ny kategori på bloggen?

Saturday, December 13, 2014

Ny kategori på bloggen?


När jag hittade den här lådan hemma i mitt rum i Jakobstad satte jag mig ner och läste en stund - och oj vilka minnen som väcks till liv när man läser gamla dagböcker! Det är en massa saker jag har glömt bort helt och hållet, vilket gör det ännu roligare att läsa. Därför försöker jag skriva dagbok så ofta som möjligt, för man kommer inte ihåg så mycket som man tror att man ska göra.

Jag tror att jag ska införa en ny kategori här på bloggen där jag delar med mig av texter ur mina gamla dagböcker! Jag tror att allas vår Carro hade gjort något liknande i sin blogg för ett tag sedan (jo, nu hittade jag ett inlägg här) och jag tyckte det var skitkul! 


4 comments:

  1. Haha jo de e roligt, gör de!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee haha, ska uppdatera nångång när jag e hemma o läser dem lite noggrannare :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!