1 Karolinas Kaos: Lucka 5: De absolut bästa julsångerna

Friday, December 5, 2014

Lucka 5: De absolut bästa julsångerna


I affärerna har det spelats julsånger i många veckor redan och nu börjar det vara hög tid att plocka fram jullistorna också på Spotify om ni inte redan gjort det. Jag älskar julmusik, det är så stämningsfullt och härligt! I det här inlägget kommer jag att lista mina absoluta favoritsånger, ur en massa olika genrer och utan någon särskild ordningsföljd. Förutom denna lista kan jag även tipsa om min helt awesome jullista på Spotify som finns här.






























Jag kan inte ens beskriva känslan jag får när jag hör de två sista låtarna. Jag minns båda två så otroligt starkt från lågstadiet och jag blir så trygg och glad när jag hör dem. Jag älskade julfesterna i skolan och jag får tillbaka alla underbara minnen när jag hör dessa två. 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!