1 Karolinas Kaos: Lucka 23: 16 juli 2006

Tuesday, December 23, 2014

Lucka 23: 16 juli 2006

Nåja, i dagens lucka inleder vi ännu en ny kategori här på bloggen, Texter ur mina gamla dagböcker! Ursäkta alla fula förkortningar i det här inlägget, men jag tänkte att jag ska låta människor vara anonyma. Men jag kan ändå avslöja att "C" är samma Challe som jag är tillsammans med idag!

Söndagen den 16 juli 2006 kl. 01:56

LÖRDAG
Chillade hela dan. Grillade, solade, sov. Tills C & B började tjata om att jag o Elin skulle komma på fest till Forsby. På nåt ofattbart sätt hamnade vi alltså i Forsby ikväll/inatt. Sen ringde B och sa att det inte blev nån fest, men att vi skulle grilla hos P istället. Mamma lämnade oss vid Forsbyboden. B & P kom efter oss därifrån. P på nån liten moppe och B på fyrhjuling. Satt på med dem hem till P. Där väntade C på balkongen.

Drack kaffe. De hade inget att grilla heller. Hahah. Så vi kollade film, House of Dead. Skitfilm. "Har ni int na Friends", fråga C. Åså sneglade han mot mig. Tss. (Vi kollade ju Friends på vår dejt i januari.) Sen spelade vi Pidro. Jag & C vs. B & P (+ Elin). Hann inte spela färdigt, men jag o C ledde med ca 30 p. Hehe. När klockan började närma sig ett ringde farsan. Han var vid boden. Vi var 5 st och hade bara två fordon. Så Elin o B på fyrhjulingen, P, jag o C på moppen. När jag lag händerna i midjan på P tog C i dem o sa "Nej håll mig i händerna istället..."

Sen satt C på en bit med Volvon, åså släppt vi av honom vi huse sitt. 5 min senare får jag sms av honom: 'Had ju glömd bort hu söt du e...'. Jahapp, imorgon ska han tydligen hem till oss och "spela playstation med Zacke".

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!