1 Karolinas Kaos: Lucka 22: Mina topp 3 drömresmål

Monday, December 22, 2014

Lucka 22: Mina topp 3 drömresmål


Det här var ingen lätt rubrik kan jag säga, eftersom jag skulle vilja resa till SÅ många ställen. Men jag kom till sist fram till vilka tre länder jag skulle åka till om jag skulle få börja planera en resa just nu.


Till USA måste man ju ha varit åtminstone en gång i livet, och eftersom jag ännu inte varit dit skulle det vara en otroligt kul upplevelse. Skulle vilja stanna ett par veckor så man säkert hinner se allt man måste se när man en gång åker dit.





Jag hade svårt att välja mellan Kina och Japan, men tror jag skulle välja Kina före faktiskt. Vacker natur, fascinerande kultur och historia, typ världens coolaste språk haha... Ja, till Kina drömmer jag helt klart om att åka.



Lär ska vara rena rama paradiset på jorden. Skulle vilja se städer och landsbygd, simma i kristallklart vatten och se var Sagan om Ringen-trilogin spelades in. 


Vart skulle du åka om du fick tre biljetter imorgon?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!