1 Karolinas Kaos: Lucka 21: Recycle or die!Tips gällande överblivet paketeringspapper

Sunday, December 21, 2014

Lucka 21: Recycle or die!
Tips gällande överblivet paketeringspapper


Fjärde advent hörni! Har ni börjat paketera ännu? Om inte är det nog hög tid att börja nu! Så sent som igår när jag satt och paketerade kom jag på hur man kan använda sig av alla de där överblivna bitarna som lämnar när man klipper lös paketeringspapper.

De här som ganska ofta åker i papperskorgen...

Nå, nu har jag som sagt löst detta problem på ett superenkelt sätt! Alla bara eeh det där knepet har vi nog känt till sedan tidigare Karro! Men om ni är lika tröga som jag så kanske ni får lite inspiration av videoklippet jag fixat som demonstrerar hur jag menar. Håll till godo!


Jag tycker det blir snyggare om man blandar färgerna så det ser ut som att det faktiskt är meningen, inte som
"Hej jag har tejpat ihop en massa olika bitar för att pappret inte räckte till..."

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!