1 Karolinas Kaos: Lucka 2: TÄVLING - Vinn ett handgjort armband!

Tuesday, December 2, 2014

Lucka 2: TÄVLING - Vinn ett handgjort armband!



Nu har det blivit dags för en tävling här på bloggen! Vinnaren kommer att få ett unikt handgjort armband som fås i önskad längd. Perfekt till vinterns fester eller att ge bort som en personlig present! Klicka för större bilder.


1. Tvåradigt armband av sötvattenspärlor och bergskristall. Nickelfria detaljer. 

2. Dubbelradigt armband av röda och naturfärgade sötvattenpärlor, klara bergskristaller, silverlined rocailles och glaskvadrater. Nickeltestade metalldelar. Förlängningskedja.

3. Treradigt armband av orangefärgade drizzlepärlor. Metalldelarna är av balisilver.

4. Enkelradigt armband av stora, blå glaspärlor, facetterade glaspärlor och silverfärgade metallpärlor. Nickelfritt lås.

Gör så här för att delta:


1. Gilla Elkaza på Facebook.

2. Kommentera det här inlägget eller skicka ett mail till karolinakjld@gmail.com med följande information:
- ditt för- och efternamn
- vilket smycke du vill ha om du vinner
- e-mailadressen du önskar bli kontaktad på

3. För att få en extra röst delar du det här inlägget på Facebook eller på din blogg.

4. För att få två extra röster delar du inlägget på både Facebook och på din blogg.

17 comments:

  1. Elin Skägglund, skulle vilja ha ettan om jag vinner! Har delat på fjösbook för extra röst! hagglund.elin@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Deltar gärna! :)

    Rebecca Ljung, (rljung_@outlook.com)

    skulle vilja ha 2an ifall jag vann! Delar och tipsar om din bloggjulkalender på min blogg! =)

    ReplyDelete
  3. Jag vill också vara med! :)
    Nadja Kanckos
    Skulle välja nr. 1 ifall jag vann.
    nadja.kanckos@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jag vill å delta :)
    Mia Timonen
    mia.timonen@hotmail.com
    Ja sku väli nummer 4, å ja ha dela inlägge på facebook :D

    Puss! <3

    ReplyDelete
  5. Jag är med och skulle vilja ha nummer 4 om jag vinner! :D
    agnes andersson
    agnes-andersson@hotmail.com
    kram!

    ReplyDelete
  6. Va fina armband! :)
    Nina Smeds ( nina.smeds(at)hotmail.com )
    svårt att välja en... :D men nr 2 e nog favoriten :)

    ReplyDelete
  7. Sarah Backlund och nummer fyra är min favorit :) sarahede@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Har tipsat här

    https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/02/smycke-212/

    ReplyDelete
  9. Jag är gärna med. :)

    Malin Gustafsson och nr 4 önskar jag mej, så fint och de hade passat perfekt
    både till vardags som fest. :)

    frozenvanilla@live.se

    Gillar Elkaza på Facebook

    Har delat på Facebook som Malin Gustafsson
    https://www.facebook.com/malin.gustafsson.7169

    Har bloggat här: http://frozenvanilla.blogg.se/2014/december/tavlar-om-ett-armband.html

    Hoppas på tur.

    ReplyDelete
  10. Hej!
    Jag gillar OCH delar på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Skulle vilja ha nr 1 om jag har turen på min sida :)
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Julianna Fredriksson03 December, 2014 00:54

    Hej!
    Är gärna med i din tävling

    Jag väljer det vackra armbandet som är nummer 2
    Önskar att jag fick ha det på julaftonskväll

    Gillar Elkaza och
    delar tävlingen på Facebook
    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Mvh Julianna Fredriksson
    julianna@bredband2.com

    ReplyDelete
  12. Hej hej!

    Vilka fina armband, jag skulle bli glad oavsett vilken jag fick men min favorit är nr 1 :)
    Gillar även på facebook i mitt namn Frida Elmgren.

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Hälsningar Frida ( fridaelmgren@yahoo.se)

    ReplyDelete
  13. Jag delar såväl på Facebook som på min blogg.
    Favoritarmbandet för min del är nr 1. :)

    God jul!

    Mvh. Sofia Westerholm
    sofia_westerholm@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Hej,

    Jag är gärna med och tävlar :)

    Nummer ett tycker jag är jättefint.'

    sara.hellstrom@hotmail.fi
    Sara Hellström

    ReplyDelete
  15. jag är med och skulle jag vinna skulle jag vilja ha 2an :)
    ha de!
    sarah, shogberg@outlook.com

    ReplyDelete
  16. Linda Åkerman
    3 är fint :)
    akerman.linda at gmail dot com

    ReplyDelete
  17. Hej, jag är med och tävlar och ifall jag vann skulle jag välja armband nummer ett! :)
    Jenna Löv, lovjenna@gmail.com

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!