1 Karolinas Kaos: Lucka 19: Om jag skulle skaffa mig en ny hobby

Friday, December 19, 2014

Lucka 19: Om jag skulle skaffa mig en ny hobby


Om jag skulle skaffa mig en ny hobby imorgon skulle det helt klart vara pole dancing. Observera att det är skillnad på pole dancing och strippande, trots att de ofta går hand i hand. Men nej, jag skulle alltså inte vilja börja jobba på Pinken här i Vasa, utan helt enkelt att lära mig pole dancing som en typ av "träningsform". Jag tror att man skulle höja sitt självförtroende något enormt med det - lära sig släppa loss, sluta känna sig "fånig" och liksom våga vara sexig. 

Det lär vara helt otroligt mycket svårare än det ser ut, och det tror jag. 
Jag skulle nog inte ens klara av att hålla mig uppe på stången haha.

Spola fram till 3:30. Jag struntar i vad hon har för bakgrund och var hon har lärt sig allt - se det här klippet och säg att hon inte är duktig liksom! Älskar såklart hennes val av låt också.

Seriöst, jag tror att jag skaffar en stång till lägenheten! Haha, undrar vad folk skulle tänka...

4 comments:

  1. Förutom att jag tycker det ser coolt ut och inte riktigt fattar hur dom orkar göra allt det där, såå kan jag ofta tänka alltså FYFAN VAD ONT DET SER UT ATT GÖRA !! .. iallafall ibland... :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo alltså vad jag har förstått så gör de jätteont o att man får blåmärken överallt! Kanske speciellt jobbit i början kan ja tänk mej :|

      Delete
  2. ja ha vari på två poledancelektioner, sjukt kul men svåååårt. Å de tar jävlit ONT, man har liksom blåmärken å skavsår överallt efteråt :D Men ja fundera också om ja borde ta 10 gångers kort nästa år, bara fö att de sku vara så coolt om man sku kuna lära sig en massa häftiga saker :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa alltså de kan ja tänk mig, måst ju skava o va helt hemskt i början :D ja alltså de sku ju va SÅ roligt haha!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!