1 Karolinas Kaos: Lucka 17: Vad ska man göra på vintern?

Wednesday, December 17, 2014

Lucka 17: Vad ska man göra på vintern?



Fick in den här frågan på min frågestund och den var ju lite annorlunda, men kul! Nedan har jag listat lite saker jag tycker att är absolut nödvändiga att tänka på under vintern. Ett par stycken är lite önsketänkande, men man får ju drömma lite!



Har inte skrinnat på flera år, men skulle gärna göra det, vet inte varför det aldrig blir av. Snowboarden försöker jag se till att gräva fram varje vinter, men nu är det nog långt över ett år sedan senast. För övrigt är det helt genomtänkt när jag valt att inte ha med att skida i den här rutan, det finns nämligen få saker jag hatar så mycket som det. Och det där med att åka utomlands efter jul, ja det skulle man allt må bra av... Kanske man skulle börja titta på något?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!