1 Karolinas Kaos: Lucka 14: Vinn ett kit från Dessata Bright!

Sunday, December 14, 2014

Lucka 14: Vinn ett kit från Dessata Bright!


Jag har fått äran att i samarbete med lyko.se ordna en tävling här på bloggen! Ni har chansen att vinna ett kit från Dessata Bright bestående av två borstar + en förvaringslåda.

"Dessata Bright är den nya begränsade upplagan med spektakulär finish i krom fuchsia, rose guld och brons. Den levereras i en elegant inredd låda speciellt för detta tillfälle, som har en originalstor borste och en miniborste."


De här borstarna är skonsamma för håret, bekväma att hålla i och de reder ut håret effektivt men smärtfritt. Jag tappar mycket mindre hår sedan jag började använda dessa borstar och eftersom mitt hår lätt trasslar sig blev det här räddningen för mig.



34 comments:

  1. Jag vill vinna! Har delat på facebook!!! Hihihi. hagglund.elin@gmail.com

    ReplyDelete
  2. ja, tack..är jättegärna med o tävlar =)
    emjo_83@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Åh, jag är med! :D
    agnes-andersson@hotmail.com
    kram!

    ReplyDelete
  4. jag är med! ettritstiftidinrumpa[at]gmail.com

    ReplyDelete
  5. Deltar!
    annakarlsson_5@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Jag är också med! :)
    contact@emmys.life

    ReplyDelete
  7. Jag är med :) sarahede@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Jag är väldigt gärna med :)
    Linnros@live.com

    ReplyDelete
  9. Jag vill vara med! De här borstarna verkar så bra, men har själv aldrig haft någon faktiskt :).
    Mail: blodsvettochtarar19@hotmail.com

    ReplyDelete
  10. Jag är med! :)
    jenn_1995@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Jag är med och tävlar :) Har även delat på fb för en extra lott! madeoling@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Jag vill också delta! :)
    nadja.kanckos@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Jag är med :) 2 lotter, har bloggat om den här: http://ninozia.blogspot.fi/2014/12/jag-tavlar-hos-bloggen-karolinas-kaos.html
    :) ninaholm88@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Jag är med!
    jennie.nyqvist@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Jag är gärna med o tävlar :) ida.gragg@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Jag är med :) sara.hellstrom@hotmail.fi

    ReplyDelete
  17. Jag är gärna med :) nina.smeds@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Jag är med och tävlar! =) lovjenna@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Jag är med! Delar på FB: Desirée Larsen: https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10152837144841259

    Håller tummarna :)
    larsensliv@gmail.com

    ReplyDelete
  20. jag är med hoppas jag hinner

    axdal@me.com

    ReplyDelete
  21. Jag är med! :D Delar på bloggen här ikväll och om ja vinner så kan du kontakta mig på rljung_@outlook.com.
    Jag har länge tänkt testa såna här för har hört mkt gott om dem, så skoj och bra tävling! :)

    ReplyDelete
  22. Jag som aldrig ännu hittat den perfekta hårborsten är gärna med och tävlar :)
    Minna.holmborg@gmail.com

    Delar på fb :)

    ReplyDelete
  23. Jaa, jag är jättegärna med :)

    Jag har delat tävlingen här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/554069778060440?pnref=story

    paola.allegrini@ymail.com

    Hälsningar
    Paola

    ReplyDelete
  24. Jag är jätte gärna med och tävlar! Felicia_kyrk@live.se :) Kram

    ReplyDelete
  25. Julianna Fredriksson15 December, 2014 00:41

    Hej!
    Är gärna med

    Delar tävlingen på FB.

    https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

    Mvh Julianna

    julianna@bredband2.com

    ReplyDelete
  26. Jag är med och tävlar! :) amanda.granholm@abo.fi

    ReplyDelete
  27. Jag deltar i tävlingen! :) Har även delat på bloggen: http://wwwedelvajs.blogspot.fi/2014/12/nar-mandagsmorgon-glimmar.html

    emma8p@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Jag deltar! :)
    nicoline.bjorklund@abo.fi

    ReplyDelete
  29. Jag deltar! och länkar även tävlingen i min blogg! wwwiida.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. huppps glömde mejlen, så alltså vikstromida@gmail.com. Det var jag som har bloggen wwwiida.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ojojj, sku vara helt perfekt för mejj! Deltar förståss :)

    psvenfel@abo.fi

    ReplyDelete
  32. Är gärna med...delar på fejan
    shrek101@hotmail.se

    ReplyDelete
  33. Ja tävlar gärna, och delar också inlägget på fb! Jjulin90@gmail.com

    ReplyDelete
  34. jag är med! :)
    mojje_like@hotmail.com

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!