1 Karolinas Kaos: Lucka 11: Vilken produkt skulle du inte klara dig utan?

Thursday, December 11, 2014

Lucka 11: Vilken produkt skulle du inte klara dig utan?



Det här var svårt! Det beror egentligen mest på om jag ska ut bland folk eller inte. Om jag ska gå ut bland folk väljer jag nog spontant någon hygienprodukt, kanske deodoranten. Inte för att jag svettas extra mycket eller nåt, men vetskapen av att inte ha deodorant på mig är så äcklig och stressande. Men också tandborste eller tandkräm är himla viktigt. Känner mig obekväm både om jag glömt att tvätta tänderna på morgonen, men också om jag glömt deodoranten...



Pistolen mot huvudet är det kanske ändå deodoranten jag väljer. Några andra tänkbara produkter är ansiktskrämen och läppomadat, speciellt den här årstiden. Men jag svarar alltså deodoranten! Vad skulle ni välja? 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!