1 Karolinas Kaos: LEDIG HELG ♥

Friday, December 5, 2014

LEDIG HELG ♥

Håhåjaja, färdigjobbat för idag, och färdigjobbat för hela helgen! Är nu alltså ledig hela helgen ända fram till måndag, fattar ni hur skönt eller! Vad jag har för planer för helgen? Hmm låt mig tänka... Sova, se på självständighetsbalen, sova... Spela... Äta... Sova... Ja, det var väl typ det. Så storslagna planer har jag alltså för denna helg och det är precis vad jag behöver nu.

Ni vet när man tar en selfie och inte kan bestämma om man ska le med tänderna eller inte.

4 comments:

  1. Om jag hade haft fina tänder hade jag lätt visat dom på alla kort haha =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, du har säkert hur fina tänder som helst :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!