1 Karolinas Kaos: Kreativt kaos

Monday, December 8, 2014

Kreativt kaos

Idag har jag:

Jobbat 06:15-14:00.
Köpt julklappar.
Postat två snusdosor i ett neonrosa kuvert till Jakobstad - och känt mig lite kriminell.
Fått en kreativitetsknäpp och börjat jobba med en processportfölj till kursen Modersmål & litteratur.


Det sjuka är att jag har använt exakt allt som finns på bordet. Och på tre-fyra timmar är det ungefär det här jag har lyckats åstadkomma:



1. Ja, kaffefläcken är avsiktlig. 
2. Efter att ha gått igenom två föreläsningsunderlag har jag bara sådär en 8 st kvar.
3. Vi blir inte ens betygsatta 1-5, utan IG/G, så jag vet inte varför jag sätter så mycket tid på det här. För att det visade sig vara roligare än jag trodde kanske.

PS. Några fler sidor har jag nog lagat, men tänkte att ni kanske inte är så hiskeligt intresserade av det. DS.

2 comments:

  1. blev ju riktigt snyggt med kaffefläckarna och dom utklippta bokstäverna!! :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!