1 Karolinas Kaos: Julklapp på posten!

Friday, December 19, 2014

Julklapp på posten!

Igår gick jag och hämtade ut ett paket på posten! Jag vann ju en liten julklapp i en bloggtävling på Ziios blogg. Jag kände mig literally som ett barn på julafton när jag gick och hämtade ut paketet och inte hade en aning om vad som fanns i det.

Tack Ida-Marie!! 

Pepparkakor, ett underbart häfte och - kanske det bästa: en take-away-termos!!! YES alltså, jag har så länge tänkt köpa en sån, men det har bara inte blivit av. PERFEKT att ta med på föreläsningar! Det här paketet gjorde helt klart min dag igår. Dessa söta produkter är från affären Tiger, vilket är en av mina absoluta favoritbutiker, så synd att den inte finns i Vasa!

2 comments:

  1. Bra den kom fram i tid !! Och hoppas nu inte alla pepparkakor var helt smuliga, haha :) god jul <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejdå det var dom inte! :D God jul! <3

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!