1 Karolinas Kaos: Julhelgen sammanfattad i bilder

Wednesday, December 31, 2014

Julhelgen sammanfattad i bilder

Nu har jag äntligen dragit tummen ur och samlat ihop lite bilder från julhelgen. Jag skulle kunna ladda upp säkert 100 stycken, men vem orkar nu se på det. Här är min julhelg 2014 sammanfattad i 15 bilder!

Forsby 24 december 2014


Julaftonens selfieskörd.

Familjen utanför kyrkan

Under julgranen i Jeppis

Alla samlade 

Home is where the heart is

Forsby 25 december 2014 - fortfarande lika vackert

På väg till mommos & moffas

Pappa, jag, Elvira


En suddig spegelbild, bara för att mitt hår var så snyggt här.
All ba oh no she did not just say that - jo det gjorde jag!!

Challe och jag vid mommos.

Jag har haft en alldeles underbar jul, helt utan stress. Jag har tagit det lugnt och bara njutit så otroligt mycket. Hoppas att ni också haft en fridfull julhelg, men nu börjar det vara dags att fokusera på nyåret istället!! 15h kvar av 2014, tänka sig.

6 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!