1 Karolinas Kaos: Hemma och vilar upp mig

Thursday, December 11, 2014

Hemma och vilar upp mig

Idag hoppade jag på bussen mot hemtrakterna och nu är jag alltså hemma i Jeppis. Har varit och hälsat på mommo och moffa och nu är jag hem-hemma och sitter och tittar på tv med föräldrarna. Jag är ledig ännu imorgon, sen ska jag jobba lördag-söndag, så imorgon far jag tillbaka till Vasa igen.

Imorgon har jag tänkt fara till stan och köpa lite julklappar, annars har jag inga planer alls. Det är bara så skönt att vara hemma igen nu när det börjar vara en månad sedan jag var hemma sist. Ska knåpa ihop några sista skolarbeten ikväll också så kan jag så småningom förklara jullovet inlett!

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!