1 Karolinas Kaos: Filmtips: Interstellar

Tuesday, December 2, 2014

Filmtips: Interstellar


Jag och Elin gick som sagt på bio i Åbo i lördags och såg filmen Interstellar. Jag hade inte sett någon trailer på förhand och hade inte så värst höga förväntningar eftersom sci-fi inte alls är min grej. Men eftersom regissören är Christopher Nolan (The Dark Knight Rises, Inception) och filmen har fått 8,9 på imdb ville jag ändå ge den en chans.


Jag vill inte spoila något för någon, så jag tänker inte skriva egentligen nånting alls om själva filmen - jag kan bara säga att det är en av de bästa filmerna jag sett på länge! Jag måste också påpeka att det är en film som definitivt gör sig bäst på bio. Det kändes som att man själv var med i filmen i vissa scener tack vare de otroligt häftiga ljudeffekterna, så det skulle nog inte bli samma känsla hemma i soffan.

Gå och se den.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!