1 Karolinas Kaos: Ernst, min nya idol

Friday, December 5, 2014

Ernst, min nya idol

Efter att ha jobbat med skolarbeten hela dagen igår (som vanligt...) så var det otroligt skönt att varva ner med en god middag följt av lite tv-tittande. Jag såg en kompis fb-status igår som löd: "Ett år har gått, idag kommer äntligen först avsnittet av jul med Ernst igen! Som jag väntat!", och precis när jag läste det bestämde jag mig för att ge Ernst en chans. Jag har tidigare haft lite fördomar gentemot honom och därför valt att bojkotta allt som har med honom att göra.


Men alltså... Jag blev ganska såld jag också. Han är ju en riktig mysfarbror! Och väldigt ödmjuk, trots att han nog är himla medveten om hur många damer som är förälskade i honom haha. Ja, vad ska jag säga? Jul med Ernst är helt klart inprickat i mina torsdagsscheman framöver.

4 comments:

  1. Replies
    1. Oja, lax är alltid smaskens :)

      Delete
  2. Yee, vad glad jag blir, för tycker alla bojkottar honom och fattar inte varför?? Har är ju urmysig och ödmjuk!! ;) vi får kolla tillsammans nån kväll! :) Ernst <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag förstår inte heller riktigt varför jag har bojkottat honom så länge! Jaa det borde vi göra, vi får höras i veckan :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!