1 Karolinas Kaos: En kort uppdatering

Friday, December 19, 2014

En kort uppdatering

Nåja hörni. Vad har ni gjort det senaste dygnet? Jag har paketerat en miljon paket, äntligen lämnat in en sista skoluppgift, jobbat (tog dessutom ett extra skift idag), vi har storstädat (alltså verkligen putsat varje liten vrå i hela lägenheten...) och ikväll ska jag ännu hinna packa min väska, för efter morgondagens skift far vi direkt till Jakobstad och kommer inte tillbaka till Vasa förrän efter nyår. Puh!

Jag har fått ett par psykbryt under julstressen, men det hör väl till. Ni vet när man typ börjar gråta för att man spiller mjölk på bordsduken haha... Men jag antar att man måste stressa lite före jul för att verkligen kunna slappna av och njuta under julen - och det är väl det som är huvudsaken. Nåja, trots allt älskar jag denna högtid, men varför blir det alltid stress över det hela - hur man än planerar?!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!