1 Karolinas Kaos: En fråga till er angående kommentarer på bloggen

Monday, December 1, 2014

En fråga till er angående kommentarer på bloggen


För en av mina kompisar hade den här verifikationsrutan dykt upp när hon kommenterade på min blogg senast, medan en annan sa att hon inte behöver fylla i någon sån här grej när hon kommenterar. Så hjälp, kommentera detta inlägg och meddela om ni måste fylla i en sån här!

Om det gör det - HUR blir jag av med det? Jag har kryssat för "No" på "Show word verification", men hittar inget om någon number verification... Hjälp mig någon!

4 comments:

  1. Hej!
    Efter att jag klickar på publish så kommer det upp en sådan ruta. Vet inte hur man tar bort det dock, hoppas att det löser sig!
    Kram, Anna G (annagrevillius@gmail.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad konstigt, vill inte alls ha sånt på bloggen! :( Ska försöka ta reda på hur jag får bort det...

      Delete
  2. När jag skriver kommer det inte upp. Det beror på att jag är inloggad på mitt googlekonto, då jag också bloggar via blogspot. ;)

    Du tar bort det under inställningarna för kommentarer.

    Kram Johanna
    www.rosabubbla.se

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm okej! Jag hittar inget sånt under inställningarna här på blogger. Det enda som finns är "Show word verification" och det har jag som sagt kryssat i ett nej på... Vet inte vad med jag ska göra :/

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!