1 Karolinas Kaos: Det finns dåligt väder.

Saturday, December 20, 2014

Det finns dåligt väder.

Godmorgon! Nu ska jag packa min väska, gå iväg till Lady Line, jobba fram till kl. 18 och sen har jag jullov i hela ett dygn ;) På måndag börjar jag nämligen jobba i Jeppis istället - inte en lugn stund här inte, men det är ju självvalt så jag klagar inte. Ser faktiskt fram emot mina två veckor på Snellmans! Dessutom är det ju väldigt mycket röda dagar i år, så det blir nog inte så mycket jobb över jul ändå.

Ha en fin lördag nu! ("Det finns inget dåligt väder" - eller?)

2 comments:

  1. Herregud vilken arbetsdag. Från tidig morgon (då du skrev detta inlägg) till 18.00!!! Ska nog inte pipa över mina 8,5 arbetsdagar som jag har. Själv så lyckas jag pricka in nästan alla röda dagar denna jul. Pänga pänga...
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja fast jag börjar inte förrän 9:30, så det blir högst 9h arbetsdag ändå, så det är ju inte SÅ mycket längre :) Och så jobbar jag ju bara 1-2 gånger i veckan. Oj oj oj, kämpa på, som du sa: pengar pengar! God jul och gott nytt år åt dig också!

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!