1 Karolinas Kaos: Deadlines, förkylning och ett trasigt minneskort.

Wednesday, December 3, 2014

Deadlines, förkylning och ett trasigt minneskort.

Semmonen päivä tänään. Jag har inte hunnit berätta alls om vad jag håller på med om dagarna så här kommer en snabb uppdatering: i måndags hämtade Challe och hans kompisar på flygfältet - kul att få hem honom igen! Igår bjöd jag Ronja, Suski & Daniela hem till oss för att jobba vidare med vår transformationsuppgift som jag berättade om. Och idag har jag och Ronja jobbat sisådär en 4h med en sekvensplan till en annan kurs, men nu är vi äntligen färdiga med den åtminstone... 

Till näst ska vi skriva ett inlämningsarbete till kursen Barn & Skolstart, men det känns ändå helt okej. Däremellan borde jag hinna läsa till en tent också, vet inte riktigt hur det ska gå till. Som om inte detta vore nog har jag gått och dragit på mig en förkylning från helvetet. Så man kan säga att jag är lite degig i huvudet just nu.

Något positivt med denna dag är åtminstone min nya favorittröja.

Jo just det, minneskortet till kameran har börjat strejka också - kameran säger att det är något fel på kortet och vägrar därför att fungera. Jag har ett annat minneskort som ligger och skräpar någonstans men jag kan för allt i världen inte hitta det. Är det inte konstigt hur man snubblar över saker när man inte behöver dem, men så fort man behöver dem igen är de nowhere to be found. Perkele. Nå, färdigklagat för idag. På återseende.

2 comments:

  1. Det var så roligt att få komma hem till dig i tisdags! :) Och så är du grymt snygg på bilden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var riktigt mysigt att ha er på besök, borde göras oftare! Och tack snälla du <3

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!