1 Karolinas Kaos: Bio ikväll ♥

Wednesday, December 10, 2014

Bio ikväll ♥

Redan igår köpte jag och C biljetter till kvällens föreställning av The Hobbit: The Battle of the Five Armies.  Jag känner mig som ett litet barn! Jag har sett fram emot det här hela dagen och det ska bli så mysigt!! Har jag sagt att jag älskar att gå på bio? Dessutom har jag fått strecka över en massa deadlines de senaste dagarna och så är jag ledig imorgon och på fredag, jag har alltså helg redan!

Upptäckte att jag hade skrivit ett nästan exakt likadant inlägg inför Hobbit-filmen förra året.

2 comments:

  1. shit av kuul, väntar själv ännu tills helgen med spänning och höga förväntningar!! ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!