1 Karolinas Kaos: 061214

Sunday, December 7, 2014

061214

Hur firade ni självständigheten?  Här kommer lite bilder från min gårdag!

Flaggan vajade så vackert i vintersolen. Åh, så poetiskt.

Jag hade köpt självständighetsljus!

Solnedgång.

På kvällen gick vi en trappa upp och tittade slottsbalen med Foppa & Sandra. Jag älskar slottsbalen, det är ju så otroligt underhållande att sitta och kommentera folks kläder och andra viktiga saker.

Efter att ha kollat klart balen for jag och Challe hem till Kim & Amanda där det var en del folk. Drack glögg, spelade spel och löste världsproblemen - ni vet hur det går till. Efter midnatt for vi till Ollis - jag vet inte när jag skulle ha varit där senast! - och löste ännu några världsproblem. I morse kunde jag inte annat än konstatera att jag börjar bli för gammal för det här... Fotade tyvärr ingenting under hela kvällen, vet inte varför jag alltid glömmer bort att göra det, så ni får helt enkelt föreställa er.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!