1 Karolinas Kaos: DIY: Tips på farsdagskort

Sunday, November 9, 2014

DIY: Tips på farsdagskort

Imorgon ska jag ladda upp lite bilder från farsdagen som varit - ikväll hinner jag bara dela med mig av ett tips på farsdagskort. Lite sent ute, men det fungerar ju lika bra till nästa år, eller på morsdag, någons födelsedag eller vilken annan uppvaktningsdag som helst egentligen.

Jag gjorde ett kort åt pappa (den svarta Volvon) och ett kort åt moffa (den vita Punton). 

Jag fick idén när jag skulle göra farsdagskort med eleverna under praktiken. Efter lite googlande fick jag inspiration att göra såna här söta bilkort. Det känns nästan onödigt att ens skriva ner hur man lagar dem eftersom det är så lätt och jag tror att alla kan tänka ut det själv, men här kommer ändå instruktionerna:

2 comments:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!