1 Karolinas Kaos: Skolarbeten & Rockidolen 2014

Thursday, November 20, 2014

Skolarbeten & Rockidolen 2014

Här kommer lite bilder från gårdagen. På morgonen jobbade vi med ett grupparbete i skolan, följt av två seminarium - och på kvällen stod Rockidolen 2014 på schemat.



Ja, jag tar en selfie på skol-WC:n, skäms inte ens.

Rockidolen 2014 @ Ollis!

Mia och jag. Katastrofalt suddig bild, borde man kanske börja ta med sig systemkameran på krogen? (Nej!)


Julia (som också studerar andra året till klasslärare) var den första som uppträdde, så det var extra spännande att se - superduktig var hon! Jag hade som ni ser bara med mig mobilen, så det blev inga fler bilder än så här. Gick hem direkt efter att de meddelat vem som vunnit eftersom jag inte alls var taggad på utgång. Det var hur som helst skönt att komma ut och se lite folk utanför skolan en gång.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!