1 Karolinas Kaos: Novembermorgon

Saturday, November 1, 2014

Novembermorgon

I morse var det var några minusgrader ute, solen sken och det var bara så otroligt vackert. Jag tog på mig min tjocka jacka och gick ut och fotade lite och bara insöp det helt magiska vädret. Jag är alltså hemma i Jakobstad för tillfället och passar på att vila upp mig riktigt ordentligt inför den sista praktikveckan. Min syster är hemma på besök i helgen och det är som vanligt riktigt härligt att ha hela familjen samlad. Igår hälsade vi på mommo och moffa och idag har vi ännu inga särskilda planer.

Med köldbitna kinder var det himla skönt att komma in till frukostbordet!

2 comments:

  1. Vi verkar ha tänkt väldigt lika idag. :) Så vackra bilder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tack :) DINA bilder var helt underbara!! liite proffsigare haha ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!